Dostawa
Zamówienia złożone w sklepie www.moystore.com realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost.
- Przesyłka kurierska DPD – 18 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze w godzinach 9:00-17:00)
- Paczkomaty InPost – 18 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
Zwroty
Chcesz dokonać zwrotu towaru? Nie ma sprawy. Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Pamiętaj TOWAR musi być do Nas zwrócony fizycznie. Jeśli minęło więcej niż 14 dni od zakupu, niestety towar nie podlega zwrotowi. Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany tak aby podczas wysyłki nie został uszkodzony. Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ. Dokładny adres do zwrotu to:
MOY
Pabianice, 95-200
Piątkowisko, ul. Złota 44
(nie zapomnij podłączyć do zwrotu formularza zwrotu) oraz rachunku. Jeśli nie możesz dołączyć rachunku ponieważ, jest na nim również inny produkt, którego nie zwracasz, wyślij jego zdjęcie drogą elektroniczną na nasz e-mail : moy@moystore.pl
Wypełnij go i odeślij na adres podany w formularzu z dopiskiem ZWROT. Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, niezwłocznie dokonam przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta. Pamiętaj, że wysyłasz zwrot na swój koszt.
Reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować produkt, wyślij go do nas wraz z formularzem. Formularz reklamacyjny możesz pobrać TUTAJ. Wypełnij go i odeślij na adres podany w formularzu z dopiskiem REKLAMACJA. Napewno znajdziemy rozwiązanie, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu max. 14 dni.
WYMIANA
Nie trafiłaś z rozmiarem? Nie ma problemu. Odeślij do nas produkt, który chcesz wymienić wraz z kartką, na której będzie informacja z numerem zamówienia, oraz na jaki rozmiar mamy go wymienić. Resztą my się zajmiemy.